Sunday, November 6, 2016

Tangan Yang Menghayunkan Buaian Bisa Mengocangkan Dunia



Bila tgk ibu2 muda dengan anak2 yg masih kecil, saya memang tak menyangka mereka ini adalah antara2 usahawan wanita belia yg begitu cekal dan berjaya sehingga layak mendapat gelaran sebagai Master dalam Shaklee.

Jangan pandang sebelah mata kepada wanita, sungguh bagai dikata orang2 tua lama " tangan yang menghayunkan buaian bisa mengoncangkan dunia". Nah buktinya jelas didepan mata saya.

Ada diantara mereka mempunyai kerjaya yg hebat, ada juga yg tidak mempunyai apa2 sijil cukup sekadar mempunyai sijil kelahiran dan sijil perkahwinan hihihi tapi memadai untuk tetap terus berjaya, apa yg penting ialah ada kemahuan dan mahu berusaha mencari ilmu dan berlapang dada menerima nasihat dan tunjuk ajar dari Upline2 yg dah berjaya.

Jika wanita seperti mereka boleh mengapa kita tidak. Saya yakin anda tentu mempunyai banyak impian, tidak mustahil utk kita menggapai impian tu, malah kerana impian itu buat kita menjadi semakin kuat utk terus berjaya. Peluang sentiasa ada bagi yang ingin merebutnya.

Katakan kepada diri kita, saya adalah wanita hebat, kalo tak hebat di mata dunia Saya hebat dalam cara saya yg tersendiri. Walo apa jua pekerjaan kita , walo apa jua pangkat kita, dalam apa jua keadaan buatlah yg TERBAIK utk diri kita sendiri dan org yg kita sayangi.

Itulah pengalaman indah saya bersama kumpulan Shaklee saya, dan pengalaman itu tidak terhenti begitu sahaja...masih byk yg perlu diterokai, dipelajari dan dikongsi bersama anda.

Jom Wanita kita BerShaklee dan bergojes dgn supplement yg terbukti selamat dan berkesan.

INGIN BERSAMA KAMI MENJANA PENDAPATAN DARI RUMAH ATAU DAPATKAN PENJIMATAN BERGANDA?

Anda boleh daftar sebagai Ahli Shaklee. Anda akan mendapat penjimatan sebanyak 15-30% sebagai Ahli Shaklee dan juga bonus yang lain. Untuk keterangan lanjut berkaitan pendaftaran keahlian, boleh terus hubungi saya. 

SMS/whatapps: 013-4505852  (Soffiah)
Shaklee ID: 1027990
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com 

Facebook: Natural Beauty With Natural Supplement/     


#tsunamishaklee
#landmarkstudy
#shakleeeffect
#liveamazing
Share:

0 comments:

Post a Comment

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive