Wednesday, November 2, 2016

Pertemuan Itu Suatu Nikmat Dan Rezeki Dari ALLAH.


Pengedar Shaklee Ambangan Heights Sungai Petani Kedah

Setiap pertemuan itu bukanlah suatu kebetulan, tidak ada istilah kebetulan bagi seorang yag bergelar Muslim, melainkan semuanya sudah ada dalam perancangan Allah. Disaat ditiupnya roh kita setelah berusia 120 hari didalam kandungan makan tercatatlah segala2nya urusan rezeki kita, jodoh kita, kematian kita dan suka dukanya hidup kita.

Pertemuan saya dan bisnes Shaklee juga bukanlah suatu yang sia2 malah ianya membuka lebaran baru dalam hidup saya dan kefahaman yang lebih luas dalam bidang kesihatan terutamanya ilmu nutrisi yang menjadi asas kepada kesihatan dan kehidupan yang lebih sihat secara semulajadi.

Bak kata Dr Forrest C. Shaklee:
"I never belittle the medical profession but we are in two separate fields of endeavor. They are trained to treat disease and I’m interested in building health.”
“Saya tidak pernah memperlekehkan profesion perubatan, tetapi kita adalah dalam dua bidang yang berasingan, mereka dilatih untuk merawat penyakit, saya berminat dalam memperbaiki kesihatan”
Memetik juga kata-kata Dr Zubaidi:
"Saya akui sesetengah doktor agak kurang pengetahuannya dalam ilmu nutrisi pemakanan. Maka mereka mungkin tidak sedar kepentingan pemakanan dalam mencegah dan merawat penyakit. 
Banyak usaha yang telah dilakukan, terutamanya Pertubuhan Doktor Islam Malaysia (PERDIM) untuk membuka pandangan doktor-doktor moden tentang kepentingan nutrisi dalam makanan.

Rawatan penyakit dengan pemakanan yang betul, bukannya kaedah alternatif, tetapi kaedah rawatan moden yang dilupakan, kerana para doktor sering diberitahu tentang manfaat ubat sintetik sehingga lupa bahawa makanan yang dimakan juga adalah ubat kerana mempunyai nutrisi yang bermanfaat"

Kenapa saya memilih Shaklee?

Banyak sebab, salah satu yang menjadi sebab utama produknya telah membantu saya mengharungi proses kehamilan dengan baik, berpantang dengan sempurna, penyusuan yang menyenangkan dan penurunan berat badan yang sangat menakjubkan. Apa lagi yang saya dapat katakan bertapa besar kesan dan kebaikan yang saya perolehi hasil supplement Shaklee? Saya cintakannya.

Kerana cinta itulah saya mula berkongsikan pengalaman indah ini bersama semua sahabat2 di luar sana. Dan kerana cinta itu juga ianya membuahkan salah satu cabang rezeki yang tidak disangka Allah anugerahkan buat saya.Itulah BISNES SHAKLEE. Alhamdulillah. 

Supplement yang baik akan mampu beinteraksi2 dengan diri kita, bagaimana cara interaksinya tu, melalui kesan yang kita rasai apabila mengamalkannya. Produk Shaklee dah berinteraksi dengan para angkasawan, para atlet olimpik dunia malah terbukti dengan Kajian Landmark lagi, telusnya produk ini bagi menjamin kesejahteraan penggunanya.

Kenapa saya perlu ragu2 lagi? 
Dan anda sendiri boleh mencubanya, merasainya dan bersedialah untuk mendapat seluruh kebaikan melalui kesan Supplement Shaklee ni.

Nak dapatkan produk Shaklee jangan segan silu hubungi saya 013-4505852. Saya merupakan Pengedar Shaklee Sungai Petani , juga menyediakan perkhidmatan Cash On Delivery (COD) bagi sekitar Sungai Petani dan kawasan sewaktu dengannya.

Pengedar Shaklee Anda
Soffiah Shariff
013-4505852


#tsunamishaklee  
#landmarkstudy 
#shakleeeffect
#liveamazing
Share:

0 comments:

Post a Comment

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive