Monday, September 12, 2016

Tadika Sekolah Anak COD Setiap Bulan

 Task 4: Tempat COD Barang




Setiap pagi saya menghantar dan mengambil Wardah seperti biasa. Jarak rumah saya dan tadika Wardah hanya selang beberapa buah rumah jer.

Bila waktu pulang sekolah biasanya belum saya sampai di pintu pagar sekolah lagi cikgu dah lepaskan Wardah yg berlari2 kearah saya.

Tapi hari tu agak berlainan dari biasa. Saya berjalan sampai ke pintu pagar sekolah tetiba cikgu Wardah tanya saya tentang produk Shaklee. Bermula dengan COD produk herblax, berjangkit dgn Omega Guard dan akhirnya cikgu Wardah pun jatuh cinta dan menjadi ahli Shaklee.

Pengalaman COD memang seronok sebab kita dapat memberi pemahaman yg lebih jelas kepada customer berkaitan kebaikan dan cara pengambilan produk dgn tepat.

Dan yg best juga dpt merapatkan hubungan kita sesama umat, membantu apa yg patut dan berkongsi sesuatu yg baru.

Anda nak saya COD utk anda...saya pengedar wilayah Utara...hehehe.

Pengedar Shaklee Sungai Petani
Soffiah Shariff
013-4505852

#tsunamishaklee
#tsteam3

Testimoni dari  Cikgu Tadika Sekolah Anak

Tengahari tadi, pi sekolah kak wardah sambil lenggang2 kangkung jer membawa ostematrix dan omega guard yg diorder oleh guru besaq kak wardah.

Terbaik utk sakit lutut k.


Kalo anak anda atau anda sendiri ada masalah sembelit atau masalah ngan perut selalu angin jer...elok ler amalkan Herblax ni. Najis pun manja2 jer nak keluar tau. Kalo tak...mau berpeluh2 kan menahan gelora...paling bahaya kalo dibiarkan sembelit tu berterusan anda mungkin akan dapat buasir...eee baik elak awal2 k. 
 
Ini testimoni dari ustazah sekolah anak saya. Anaknya mengalami masalah membuang air besar. alhamdulillah dengan Herblax, najis anak nya terus dapat lawas.


Akhirnya ustazah sekolah anak saya yang selalu saya COD terus jatuh hati dengan produk Shaklee dan mendaftar menjadi ahli Shaklee. Kalo tak cuba anda takkan percaya. Bila dah cuba anda akan dapati kesannya. Memang terbaik.

Jika anda berminat untuk mengetahui lebih lanjut berkenaan produk Shaklee anda boleh hubungi saya. Dengan setiap pembelian produk Shaklee melalui saya, anda layak untuk mendapat konsultasi secara percuma:-

SMS/whatapps: 013-4505852
Shaklee ID: 1027990
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com
 
 
 

Facebook: Natural-Beauty-With-Natural-Supplement/ 
Share:

0 comments:

Post a Comment

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive