Wednesday, February 17, 2016

Batu Karang Lenyap, Tak Perlu Laser, Kos Pun Lebih Murah.

 
Penyanyi Sharifah Zarina menghidap penyakit batu karang dan usaha membuangnya tidak berhasil.

Sharifah Zarina, 32, berkata, dia telah menjalani rawatan laser bagi membuang batu karang tersebut pada 24 April lalu, di Pusat Perubatan Subang Jaya dekat sini.

Saya pernah membuang batu karang pada tahun 2006 lalu melalui beberapa rawatan, tetapi tidak sangka ia jadi semula, malah lebih besar daripada sebelum ini.

“Pada 24 April lalu saya menjalani rawatan laser untuk membuangnya, namun dua minggu selepas itu ia masih lagi ada dan pihak hospital akan buat semula pemeriksaan untuk mencari jalan lain membuangnya,” ujarnya ketika dihubungi mStar Online, di sini, Jumaat.

Tambah penyanyi Langit Ke Tujuh ini, kedudukan batu karang yang terletak dalam buah pinggangnya membuatkan ia tidak boleh dibuang melalui kaedah pembedahan.

Bagaimanapun, dia mengakui tidak pernah mencuba rawatan tradisional sebagai cara alternatif yang kebiasaan digunakan segelintir pesakit batu karang.

“Batu karang yang saya hadapi ini agak rumit untuk dibuang kerana ia jauh di bawah buah pinggang dan hanya beberapa kaedah sahaja yang boleh dilakukan.

“Rawatan laser yang saya buat pun tidak berkesan dan sekarang mereka sedang fikir cara lain, kalau boleh saya tidak mahu melakukan laser lagi sebab ia sakit dan memerlukan kos yang tinggi.
“Rawatan tradisional saya tidak pernah pula cuba kerana apabila rasa sakit saya hanya terus ke hospital sahaja,” katanya.

Dalam pada itu, Sharifah Zarina berkata, dia masih boleh melakukan aktiviti harian seperti biasa namun dia sentiasa bergantung kepada ubat dan perlu meminum air yang banyak bagi mengurangkan kesakitan.


Mungkinkah Artis ini perlu ikut langkah KAKAK ni yang tak perlu laser-melaser pun alhamdulillah hilang penyakit batu karang dia.

TESTIMONIAL PESAKIT BATU KARANG YANG MENGAMBIL VIVIX 


SERAM sampai meremang bulu roma!!!
 
Hari ni saya dikejutkan dengan cerita seorang pelanggan tegar saya. Dia ni memang la banyak penyakit & awal-awal masa dia beli satu produk Shaklee ni dengan saya, saya dah maklumkan bahwa dia kena sabar dengan semua 'HEALING CRISIS' yg akan dialami...dia ok je pada mulanya.
 
Selepas seminggu makan produk tersebut, dia demam teruk & kena gatal-gatal merenyam...saya pujuk suruh teruskan dan dia bersetuju. Bila minggu kedua, datang pulak penyakit gout sehingga dia tak boleh jalan! Masa tu dia dh mula marah "Tak nak makan lagi, sebab habis semua penyakitnya keluar!"   

Saya jawab "Jangan macam tu, kalau nak sihat, kena banyak bersabar, beri peluang untuk penyakit awak sembuh"...pada masa yang sama saya turut memohon pada Allah untuk sembuhkan apa saje penyakit customer saya ini....Itu sahaja yang saya boleh buat untuk membuatkan dia tetap dengan pengambilan VIVIX
 
Seminggu selepas itu, dia mengadu sakit kepala pula...saya nasihat sabar lagi...sehingga saya takut nk promote pada customer lain takut saya dipersalahkan bila keluar semua Healing Crisis tu... 

Healing Crisis ni kita boleh ibaratkan seperti paip air lama yang telah mendak kotoran didalam paip tersebut, bila kita salurkan suplemen atau sabun dalam paip tersebut (untuk contoh perbandingan yang saya beri)..air yang kotor akan keluar dahulu untuk membersihkan paip yang telah lama kotor dengan mendakan. Ini lah yang diperbandingkan dengan 'Healing Crisis'. Lama kelamaan barulah air yang mengalir akan menjadi bersih. 
Harap perbandingan saya ini cukup untuk membuat pembaca paham apa itu healing crisis.
 
Hari ni belum sebulan customer whatsapp saya satu gambar. Allahu Akbar inilah kali pertama sy lihat BATU KARANG yang real..fuh!!! Menakutkan macamana boleh keluar ye...Customer saya ni perempuan...cuba anda bayangkan sendiri...dia bagi tahu saya, masa nak buang air tiba-tiba air kencing dia seperti tersekat & dapat rasa ada benda tersekat...bila di korek tu la seketul yang keluar! Adoiiii ngerinya saya dengar dia cerita...
 
Bila saya tanya dia sama ada dia sakit sewaktu membuang air kecil? Dia jawab dia tak rasa sakit atau demam. Sebelum ni kalau nak keluar macam pasir je pun dia boleh demam dan sakit sampai nak pengsan...alhamdulillah masa batu ni keluar sikit pun tak rasa sakit. Sebelum ini dia pernah menjalani proses laser batu karang yang makan belanja sehingga RM 5000...katanya kalau batu karang sebesar ini, mahu memakan belanja sehingga RM10k!!! 

Alhamdulillah dengan izinNya terbukti Shaklee bukan sekadar makanan tambahan yang berkesan, malah ia dapat meningkatkan kualiti hidup dengan kos yang sangat minima. Kepada customer saya ni,jangan berhenti jika ingin terus sihat...minum air banyak-banyak & saya juga tidak akan berhenti berdoa untuk semua customer saya.
 

Berminat untuk mendapatkan Vivix, anda boleh klik link di bawah dan terus order.
Selamat Membeli belah bersama Shaklee!

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=5cba6e74e996a4b1d7534b6bdc8ee5f6     
Atau 
Hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi secara percuma:-
Facebook: Natural Beauty With Natural Supplement/
Shaklee ID: 1027990
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com
SMS/whatapps: 013-4505852
 
Share:

0 comments:

Post a Comment

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive