Tuesday, February 2, 2016

Bagaimana Sirap Merah Ini Membantu Pesakit Kencing Manis Pulih

Bagaimana Vivix Shaklee membantu merawat diabetes?

Ramuan Vivix yang terdiri daripada campuran botani yang kaya dengan resveratrol dan polifenol dapat memberi manfaat kepada pesakit diabetes dengan:

Memperlahankan atau mengurangkan Sindrom Resistansi Insulin (“metabolic syndrome”)

Vivix adalah antioksidan yang berkuasa untuk membantu melindungi dan membaiki sel yang rosak. Jadi, pengambilannya secara berterusan dapat memberi manfaat dalam mengurangkan Metabolic Syndrome yang mengarah kepada penyakit kardiovaskular dan kencing manis yang disebabkan oleh kerosakan gen.

Mengawal kepekatan gula dalam darah  

Karbohidrat yang dicerna akan menghasilkan gula yang memberikan kita tenaga. Walau bagaimanapun, pengambilan karbohidrat yang tinggi seperti nasi akan menyebabkan kandungan gula dalam darah kita meningkat. Dengan Vivix, polifenol yang terkandung dalam anggur muscadine akan melambatkan pencernaan dan penyerapan karbohidrat dalam darah dan seterusnya mengelakkan pengumpulan gula yang tinggi yang menyebabkan kencing manis.

Mengelakkan kerosakan mata, menggalakkan penyembuhan luka dengan segera

Polifenol Anthocyanins yang terkandung di dalam Vivix membantu dalam membaiki penglihatan dan menyembuhkan luka dengan segera.

Mencegah pembentukan protein AGE

Protein AGE (advanced glycation end products) terhasil daripada protein dan gula berlebihan dalam badan. Ia boleh menyebabkan atherosclerotic, sel mati dan komplikasi penyakit kencing manis. Salah satu dari mekanisma anti-penuaan Vivix adalah dengan memperlahankan penbentukan protein AGE ini.

Jom kita lihat testimoni pesakit diabetis yang telah sembuh dengan pengambilan Vivix Shaklee

1. Pengalaman wanita ini yang  bergelar pesakit kencing Manis selama 20 tahun

Bismillahirohmanirohim…..saya Hjh Noriah Bt Mat Kasim mula mendapat penyakit kencing manis pd tahun 1996 semasa mengandungkan anak bongsu saya yg kini telah berusia 18 tahun.
Dipendekkan cerita masa itu kandungan gula dalam darah saya sentiasa tidak stabil 16 kadangkala mencecah 20 tangan dah mula merasa kebas2. saya mendapat rawatan dgn klinik kerajaan dan makan ubat glumet dc 500 mg(2 biji pg/mlm), melicron 80 mg (dgn sukatan yang sama) tapi kencing manis saya tetap tidak stabil hinggakan doc mengesyorkan agar saya mengambil insulin…..
Hinggalah pada tahun 2011 menantu saya Adilahmanaf@celikvitamin.com memperkenalkan vivix (shaklee) kepada saya. Sejak tarikh itu kehidupan saya mula berubah, 2 bulan saya makan vivix sudah ada perkembangan positif, tangan tidak lagi kebas2, kandungan gula dalam darah saya kadang2 menurun hingga ke paras 3.5 dan paling tinggi 6.00, bohonglah kalau saya tidak ambil ubat doc, saya masih lagi makan ubat doc tapi dengan glumet dc 2 biji sahaja (pagi dan petang). Kini saya kembali sihat dan cergas untuk menjalani kehidupan di usia emas ini dan saya akan tetap memilih vivix untuk menjamin kesihatan saya secara berterusan…….
Sekian hanya sekelumit sebagai perkongsian cerita
Testimonial Mak Vivix
kredit to sumber asal : CelikVitamin.com

2.Kaki bernanah , berlubang akibat kencing Manis

 




 

3.Penglihatan Pulih , Diabetes Terkawal







 



Orang kata mencegah lagi baik daripada mengubati. Beringat sebelum kena. Kesihatan yang sihat bukan untuk diabaikan. Jika anda menghidapi diabetes bolehlah berikhtiar dengan Vivix Shaklee. Dengan adanya testimoni-testimoni di atas ternyata Vivix Shaklee membantu merawat diabetes. Kuasa penyembuhan di tangan Allah. Sambil amalkan vivix jangan berhenti menadah tangan memohon kesembuhan daripada yang Maha Berkuasa!

Untuk yang masih sihat pula jika berkemampuan adalah bagus mengamalkan Vivix Shaklee dari usia yang muda. Kesihatan yang sihat sangat bernilai untuk manusia dan tiada galang gantinya!

Apa tunggu lagi! Pesakit diabetis wajib mengamalkan Vivix Shaklee. Untuk mendapatkan Vivix, anda boleh klik link di bawah dan terus order!!
 
Selamat Membeli belah bersama Shaklee!

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=5cba6e74e996a4b1d7534b6bdc8ee5f6 
Atau  
Hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi secara percuma:-  
Facebook: Natural Beauty With Natural Supplement/      
Shaklee ID: 1027990
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com
SMS/whatapps: 013-4505852


Share:

9 comments:

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive