Wednesday, July 1, 2015

Serik Dah Beranak Sebab Sembelit?

Sembelit semasa berpantang adalah masalah biasa yang sering dihadapi oleh kebanyakan kaum-kaum ibu yang baru melahirkan anak. Sembelit semasa berpantang membuatkan kita rasa takut dan fobia untuk meneruskan hajat yang terbuku di hati tu kan? Dan ada juga ibu yang menjadi fobia dan serik untuk bersalin lagi hanya semata-mata mengalami pengalaman sembelit yang teruk semasa berpantang.

Ada ibu-ibu yang mengalami sembelit yang agak teruk sehingga terpaksa bertapa dan duduk di dalam bilik air selama sejam semata-mata hanya untuk melepaskan hajat yang “besar” itu. Ada kalanya sampai najis bercampur dengan darah fresh kerana terlalu keras dan dikeluarkan dengan paksaan yang amat sangat. Buat ibu-ibu diluar sana pasti akan rasa tertekan dengan masalah sembelit pada waktu itu sehinggakan ada juga yang buat keputusan untuk tidak buang air besar semasa awal berpantang. 
yelah…mana tak nya..dalam keadaan ibu-ibu baru lepas bersalin secara normal, sembelit lagi..seriau kan? Takut pulak jahitan tu terbuka. Scary sangat-sangat! Disebabkan menahan daripada membuang keadaan akan menjadi lebih parah ibu-ibu akan mengalami sembelit yang amat teruk sehingga berdarah dan sangat-sangat terseksa dibuatnya. Memang serik nak beranak lagi perit, berpeluh menahan panas di dalam tandas memang memberikan tekanan kepada para ibu.

Saya sendiri melalui semua detik2 sembelit untuk ketiga-tiga orang anak kecuali anak yang ke-empat. Kenapa anak yang ke-empat saya tidak mengalaminya? Ini kerana saya telah ditemukan dengan Ostematrix yang terdapat dalam set kehamilan Shaklee. Sebenarnya masalah sembelit ini bukan hanya selepas bersalin merunsingkan para ibu tetapi sejak dari kehamilan sudah menghantui para ibu terutama apabila dihujung-hujung kehamilan. Saya yakin para ibu yang pernah mengandung tentu amat memahaminya. 
 
Selepas mengamalkan ostematrix 4 biji setiap malam sebelum tidur selama seminggu, saya tak sangka masalah sembelit saya hilang. Dan saya dapat melepaskan hajat dengan sangat tenang tanpa sebarang masalah dan lancar perjalanannya. Dan Ostematrix adalah salah satu vitamin wajib saya dari dalam pantang hinggalah sekarang. Sebab saya dah merasa kebaikannya dalam membantu saya mengatasi sembelit, sebab tu saya sukakanya.

Bagi anda yang memang mengalami masalah sembelit ketika berpantang ataupun sembelit semasa hamil, saya sarankan amalkanlah ostematrix 4 biji sebelum tidur untuk membantu proses pembuangan anda menjadi lebih lancar dan selesa.

Terlalu ramai pengguna-pengguna Shaklee yang berpuas hati dengan Ostematrix sebagai “ubat” untuk mengelakkan sembelit semasa mereka berpantang.
Sangat mudah kan? Berpantang dengan Set Berpantang Shaklee yang mengandungi Ostematrix akan membuatkan anda rasa lebih bertenaga dan bebas daripada sembelit!

Anda masih ragu-ragu lagi dengan kehebatan Ostematrix dan Set Berpantang Shaklee? Masih mahukan bukti testimoni yang lebih meyakinkan? Jemput tonton video salah seorang pengguna Set Berpantang Shaklee, yang sangat teruja dengan kesannya!
Jom kita tengok apa yang buat dia teruja sangat tu?


Berpantang dengan badan yang cergas dan tanpa sebarang masalah sembelit adalah idaman setiap wanita. Kenapa perlu belenggu diri dan bebankan badan anda dengan masalah sembelit yang menyeksakan. Ikuti tip-tips yang telah saya berikan dan amalkan Set Berpantang Shaklee serta Ostematrix sebagai rakan baik anda semasa berpantang. Anda tak perlu ragu-ragu lagi keberkesanan produk Shaklee. Dan saya yakin anda juga akan berpuas hati seperti ibu-ibu yang lain dan dah tak serik nak beranak lagi..:-) 

Untuk mendapatkan produk ini, anda boleh klik link di bawah dan terus order!!
Selamat Membeli belah bersama Shaklee!


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=f2843fe2048acb2e687eeebe826db352 
Atau   
Hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi secara percuma:- 
Facebook: Natural Beauty With Natural Supplement/      
Shaklee ID: 1027990
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com
SMS/whatapps: 013-4505852


Share:

0 comments:

Post a Comment

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive