Sunday, August 24, 2014

Pengedar Shaklee Sungai Petani Kedah

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua warga Sungai Petani Kedah

Pengedar Shaklee Sungai Petani, Kedah

Pengedar Shaklee Sungai Petani Kedah
Pengedar Shaklee Sungai Petani Kedah
 
Saya Soffiah merupakan Pengedar Shaklee di Sungai Petani, Kedah. Saya menawarkan perkhidmatan penghantaran secara cash on delivery (COD) produk Shaklee bagi anda yang berada di Sungai Petani serta kawasan yang berdekatan seperti Sungai Lalang, Bedong, Gurun, Kuala Ketil dan sekitarnya. Jadi jika anda yang tinggal di Sungai Petani dan sekitarnya ingin mendapatkan produk Shaklee, anda bolehlah menghubungi saya.

Selain menjadi Pengedar Shaklee Sungai Petani, Kedah, saya juga membuat penghantaran produk shaklee melalui pos diseluruh Malaysia. Sebenarnya anda boleh mendapatkan produk Shaklee walau dimana sahaja anda berada kerana semuanya diuruskan melalui online tanpa perlu menyimpan stok, pihak Shaklee akan membuat penghantaran untuk kita.

Shaklee mempunyai pelbagai rangkaian produk kesihatan, tidak terhad kepada makanan tambahan dan vitamin sahaja. Shaklee juga menawarkan produk untuk kesihatan kediaman dan kecantikan.

Kesemua produk shaklee menawarkan kearah kesihatan yang lebih baik untuk kehidupan kita. Terdapat pelbagai cadangan vitamin untuk kesihatan seperti :-
  • Anti-oksidan
  • Anti-Penuaan
  • Kesihatan Wanita
  • Kesihatan Lelaki
  • Kesihatan Keluarga
  • Kesihatan Sendi
  • Kesihatan Penghadaman
  • Nutrisi untuk Kanak-kanak
  • Pengurusan Berat Badan (nak kurus dan nak tambah berat)
  • Penjagaan Rambut
  • Penjagaan Kecantikan
  • Penjagaan Kediaman
Dan jika anda nak harga jimat sehingga hampir 30%, anda boleh membuat pendaftaran menjadi Ahli Shaklee. Yuran pendaftaran sebanyak RM35sahaja untuk seumur hidup. Bukan itu sahaja jika anda berminat dan serius untuk menjalankan bisnes online Shaklee ini bagi mendapatkan pendapatan sehingga 4 angka, saya akan membimbing anda untuk mencapai impian anda itu.

Nak daftar camana???
Hubungi sahaja saya dan saya akan uruskan pendaftaran anda. 

Oklah, buat mereka di sekitar Sungai Petani, jangan lepaskan peluang mendapatkan rangkaian produk Shaklee dengan saya. Saya hanya berada di Ambangan Heights. Nak singgah ambil barang depan rumah pun boleh..sebab ramai juga yang buat camtu, balik keje singgah ambil barang shaklee ngan saya. Mudah kan.

Saya akan memberikan konsultasi yang terbaik untuk anda, sekiranya anda mendapatkan produk Shaklee dari saya.

Hubungi saya Pengedar Shaklee Anda di Sungai Petani :

Soffiah Mohd Shariff
SMS/whatapps: 013-4505852
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com
FB: Soffiah Shariff
Lokasi : Ambangan Heights, Sungai Petani

Share:

0 comments:

Post a Comment

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive